long time




Först tänkte jag att jag skulle ta ett par dagar ledigt från bloggandet och sen blev det en vecka. Efter en vecka tänkte jag att "jag bloggar igen när folk börjar höra av sig och tjata om att de saknar mitt bloggande", well that didnt happen. Då tänkte jag att jag börjar blogga igen om ngn skriver ett inlägg på bloggen, även om det inte direkt är ngn önskan om att jag ska ta upp det igen. nono...Sista tänket blev: Om ngn säger mitt namn på matchen mot Linköping så betyder det att jag ska börja skriva här igen. Så till alla er därute som har saknat mig och försökt skriva det här på bloggen men misslyckats pga av att bloggservern har krånglat, jag vet att ni är många. Jag är tillbaka.


Kommentarer
Postat av: -loa

AIK vann Victoriacupfinalen över Hammarby ikväll med 7-0!

2008-10-22 @ 21:32:12
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men jag hörde ju av mig att jag saknat dig här på bloggen...Kul att du är tillbaka i alla fall! Saknar dig här i huvudstaden!

2008-10-22 @ 21:42:07
Postat av: Anonym

Men jag hörde ju av mig att jag saknat dig här på bloggen...Kul att du är tillbaka i alla fall! Saknar dig här i huvudstaden!

2008-10-22 @ 21:42:58
Postat av: Mickis

Mitt namn försvann, men det var jag som skrev att jag saknat dig...Mickis

2008-10-22 @ 21:44:17
URL: http://mickisrocky.blogg.se/
Postat av: truls

Gött att du är tillbaka.... du vet mina arbetspass är långa o din blogg är ett magnifikt sätt att fördriva tiden ;)

2008-10-23 @ 08:16:44
Postat av: Lisa

Fasen va trevligt!!! Tack hörrni, det var lite det här jag var ute efter, uppmärksamhet:-)

2008-10-23 @ 09:34:28
Postat av: jennie

Du får lite uppmärksamhet från mig också, jag vet hur viktigt det är eftersom jag själv är en uppmärksamhetskåting som bara suktar efter fina och värmande ord från folk som avgudar mig. Tyvärr blir det alltid färre än vad jag tänker mig att det ska bli. Så; fint och värmande to you!

2008-10-23 @ 11:41:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: din gamla upp(värmnings)visningskompis

Jag saknade dig me eken!

2008-10-23 @ 20:40:28
Postat av: Lisa

Jennie: haha...jag ger tillbaks till dig samma sak, en hel hink med uppmärksamhet. Jag skickar den via din blogg i höst:-)



Anna! Det är uppvärmning och uppvisning. Vi är de enda som har klarat av kombinationen, i år är det inte alls samma kvalité på avbytarna.Det var härliga tider...eller nu kanske jag glammar till det lite,.... :-)

2008-10-26 @ 12:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0