så var det dags igen...



Ikväll är det avslutningsfest och jag är förberedd på att bli berusad. Varje år vid den här tiden får jag två olika typer av infall , båda kan kopplas direkt till att säsongen är slut och att jag inte längre spelar matcher , behöver inte utföra ngn form av prestation.

 Infall nummer 1) "jag ska bli full massa gånger under de kommande månaderna. Strunta i allt och bara släppa loss, är det en stor fest så ska jag bli full, full, full, fuuuuull....". De här infallen brukar inte hålla särskilt länge. En halv fylla/(läs cider cider) och sen faller jag tillbaks i ngn slags "nej, va onödigt fas" så ikväll gäller det att passa på.

Infall nummer 2) Jag ska träna massa, massa och jag ska äta när jag känner för det.  Dessa två beteenden/infall är mitt sätt att bryta mig loss och göra uppror mot allt kontrollerande som man håller på med under säsongen. För mig känns det befriande att käka soppa och träna mer än lagom. Iallafall, Ikväll ska jag bli full, full, fuuulllll!


Kommentarer
Postat av: Anonym

...och vakna med mer pingpong i skallen. Ha en mysig kväll!

2008-10-31 @ 16:18:23
Postat av: Lisa

haha...ja, tack!

2008-11-01 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0