sometimes



Nästan alltid är per väldigt duktig på att städa och tvätta och fixa , det ska han ha credd för. Men. så är det de där dagarna när han jobbar dubbla pass och sen åker direkt på futsal träning, när han kommer hem kl.22.00 och inte hittar ngn parkering för att natten till torsdag är städnatt på alla gator runt oss. Då är det som att han bara släpper allt och förväntar sig att jag ska styra upp härhemma. Dessutom är han lack när han kommer hem och svär över parkeringsbrist.  Det kan göra mig irriterad. Då gör jag min lilla protestritual= är tyst och svarar kort på tilltal, inte för att jag vill utan bara för att tala om för honom att jag är arg, liksom i utbildningssyfte.


Kommentarer
Postat av: Karro & Lilie

Vi är ju glada att du är tillbaka.

Trodde att du pajat knät eller nåt när du inte bloggade, vi har varit SÅ oroliga. Nu är det lördag kväll och kvällens höjdpunkt är såklart att kolla in din fina blogg.

Kram Karolina & Lilie

2008-10-25 @ 21:16:07
Postat av: Lisa

Men va trevligt att höra från er! Lustigt, jag skickade ju sms till dig karo igår för att jag kom att tänka på dig osså har du varit inne här och skrivit. spooky! haha...dramaqueen, det var benmärgsudem eller hur det stavas, svullen benmärg som det är jättelite forskat runt så ingen kan säga att det skulle vara farligt. Man skall bara vara vaksam vid smärta och nu känner jag ingenting. saknar er mkt! hälsa freja och nelson!

2008-10-26 @ 12:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0