när man köper ngt gott




På min födelsedag köpte jag en gigantisk äppel och mandelmassa längd. Det får man , det är ju födelsedag. Fine. Men sen börjar jag fela. Köper man en gigantisk krans så blir det alltid mkt kvar, även om man bjuder och då ligger den i köket och skriker efter att bli äten. Jag är svag. Jag är svag. Först tanken "nej, va onödigt, låt den ligga där så får per äta om han vill". Sen kommer dessa tankar " men vaddå, jag tränar ju så mkt, skitdesamma, det är ju ändå från min födelsedag+ att jag har betalat massa för den" och då vet man att man är förbaskat illa ute. Mandelmassa är rackarns gott i bullkrans.


Kommentarer
Postat av: -loa

Den som köper något gott

köper aldrig förgäves...

2008-09-18 @ 22:19:29
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha...det ordspråket ska jag sno av dig, riktigt bra!

2008-09-19 @ 08:39:36
Postat av: -loa

Det får du gärna sno. Du får bjuda på en kanelbulle när vi ses nästa gång.

Förresten, målet du gjorde mot AIK på Skytteholm? Ärligt nu: Var det ett inlägg eller var det ett skott på mål från 0 vinkel?

2008-09-19 @ 22:14:12
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0