relationer






Alla relationer går upp och ner. Jag har en relation med varje medspelare och sen har jag en övergripande relation till hela laget. Just nu tycker jag så himla mkt om laget. Alla små människor, så unika och fina. Jag är liksom lite kär i laget, så känns det. Ser allt med schyssta bågar och ingenting de gör är egentligen irriterande, mer gulligt och klantigt och omedvetet. När jag mår dåligt själv så påverkar det såklart min och lagets relation. Jag stör mig på att hon ska ta så mkt benskyddstejp, jag irriterar mig på att hon ska påpeka att min plats ser ut som skit och jag tror helt allvarligt att hela laget har pratat ihop sig och medvetet försöker få mig att förlora på spelet på träningarna. De vill ha bort mig de j-arna, de har pratat ihop sig. Lätt paranoid. Men de där gångerna är få. De dåliga dagarna går att räkna på ett lags händer och just nu uppskattat jag dem så fantastiskt mkt. Jag ska nog baka en tårta till dem. Världens finaste och godaste tårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0