weekend



I helgen ska jag på weekendresa. Med laget och familjen. Kan man säga. Imorronbitti flyger jag och laget till bromma, e´på flygplatsen i 3 timmar och hoppar sen på planet till Umeå. Under de 3 timmarna kommer familjen ut och äter lunch.  Hoppas de känner igen mig bland alla spelare med likadana kläder. Gör de inte det så ska jag skrika allt jag bara kan: HÄR ÄÄÄÄR JAAAAG!!!!! Familjen!!! Eller så passar de helt enkelt på och väljer ngn annan när de ändå har chansen, undra vem de tar då. Ingvild kanske för hon spelar ju i landslaget. Eller Karlsson för hon har alltid koll på sina grejer. Tänk om de tar truls och transa som ett tvillingpar...DÅ kommer de att ångra sig.

Kommentarer
Postat av: jennie

Min mamma känner igen mig på hockeyplan för att jag har långt hår som sticker ut från hjälmen. Värsta bra tipset om man vill att ens egna jävla morsa ska veta vem man är (jag är inte bitter)...

2008-09-12 @ 11:53:56
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: jennie

GRATTISGRATTISGRATTIS på födelsedagen du gamla och visa kvinna!!! Hoppas du får en härlig dag och att weekenden var perfekt, det gick ju bra rent fotbollsmässigt i alla fall!!

Kramkram! :-)

2008-09-15 @ 08:47:16
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

...och du fick spela nästan hela matchen också.

2008-09-15 @ 16:25:56
Postat av: Lisa

Tack så mycket, tack så mkt! Weekenden var härlig och det känns bra att du snart är ikapp mig.

2008-09-16 @ 14:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0