debatt



Först går jag på fotboll och får flaskor kastade på mig, därefter sätter ngn in en j-ig bild i tidningen där jag ser ut som hej kom och hjälp mig med rubriken "mitt i tumultet ". Nu ringer de från programmet debatt i svt och undrar om jag vill vara med och prata om min upplevelse av huliganerna. Jag har spelat fotboll och ishockey i 20 år utan att få ngn uppmärksamhet och nu när jag får en flarra kastad mot mig så är jag helintressant. Någonting säger mig att jag har satsat på fel pryl. Skulle ha lagt energin på att bli attackerad av huliganer istället för att träna fotboll. Skit också!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men Eken, det är väl givet?! Utmärkt läge att få träna på göteborskan, blir ännu mer effektfullt om du du låter lite arg...



Tips från coachen: practical jokes a lá clown fungerar inte på JJ, vatten gör honom arg, som gremlings ungefär.

Puss

2009-04-15 @ 20:38:15
Postat av: Andén

grymt Ek! kände på mig att du skulle göra succé nån gång ;) tackade du ja?

2009-04-16 @ 00:05:28
Postat av: Lisa

Camilla: hade inte haft några problem att låta arg idag så det hade kanske kunnat vara något. Och sen säga något i stil med "sen vill jag också lägga in i debatten att jag är aslack över att vi torskade spelet med 7-0 idag." Ska det vara så? tack för tipset me Practical kokes:-)



Anna: Ja anna, vem hade väl trott att någon från uppvisningsgruppen skulle make it och bli framgångsrik?? skrämmande tanke om jag skulle bli den förste av oss så jag tackade nej. Vågar inte lyckas. du har mao fortfarande chansen att bli vår cover-girl!

2009-04-16 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0