en tabbe



Jag gick igång lite när jag skrev det förra inlägget, blev över-ivrig på att fånga dagen. Loggade ut från datorn och begav mig ut på stan för att njuta, det var hela planen.  Gick ut för en timme sedan, slog igen dörren och Just ja, nyckeln ligger kvar därinne på köksbordet. Första tanke "reservnyckel" andra tanke Just ja, det är reservnyckeln som ligger där inne.

Tredje tanken "pers nyckel" och sen  en fjärde och sista tanke "Ja just ja, jag har ju tappat bort min nyckel, det är Pers nyckel som ligger där inne". Ringde låsservice som jag hade numret till sen i söndags då jag trodde att jag hade låst mig och per ute fast jag inte hade det. Två män kom springandes. 600kr. Jag kom inte längre än till portuppgången.Nu ska jag testa igen, Fånga dagen mina vänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0