känslor




När man inte har spelat match på länge (alltså riktig match med poäng och sånt) så händer det så mkt med känslolivet när det börjar närma sig. Man blir som pumpad med massa arga känslor. Jättebra att ha dem till matchen, iaf för mig. Mindre bra att ha dem i vardagen.

Per morgon på matchdag: tar ett grepp runt min handled, vrider ett halvt varv och frågar "ger du dig?"

Min reaktion i vanlig fall: kämpar emot och skrattar.

Min reaktion på matchdag: Bryter mig loss, slår 9 slag med all kraft , alltså verkligen ALL KRAFT på Per samtidigt som jag skriker "va fan håller du på med?!!! sen rinner det saliv från min mungipa.


Per: okej. men det där var en normal reaktion.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha jag skrattar ihjäl mej varje gång jag läser din blogg...

2009-04-09 @ 05:50:32
URL: http://www.lisaohberg.blogspot.com
Postat av: Lisa

hej! Va kul! jag har bara hört talas om dig "den andra Lisa" men skitkul att du läser min blogg och tycker att den e rolig, tack Lisa! nu ska jag in och kolla din...

2009-04-11 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0