jag vill bara en sak just nu



bild från http://www.fotosidan.se/blogs/sportmats65/34039.htm (Anna Kipketer som blundar) Sländan och Jompa i en omfamning, Benskyddsband på sländan och kipketer, bra där!


Blev så fruktansvärt fotbollssugen igårkväll när jag kollade landskamp och barca. Kom på  grejer som jag ska göra på planen och som borde funka. Så vaknar jag idag och är fortfarande sjuk. Skit.

Nu sitter jag i träningskläder i soffan och kollar på text-tv. Nu frågar Per med förvånan i rösten "SKA DU TRÄNA??" och jag svarar glatt  -Klart som fan att jag inte ska, jag är ju sjuk. Orkar ju för fan inte gå upp för trappen, tycker du jag ska träna då? - Nej det är klart jag inte tycker att du ska men varför sitter du i träningsshorts och träningslinne? - För att jag vill kanske?för att jag kanske vill känna att det inte är så långt ifrån att jag skulle kunna träna. Är det förbjudet att ha på sig vilka kläder man vill när man är sjuk nu också? skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0