sick and tired



slösurfandet eller jag kanske ska kalla det sjuksurfandet har tagit över. Sick and tired of being sick. Iallafall har jag lärt mig väldigt mycke idag, bara en sån här sak:  Barcelonas tröjor igår var ju inte som de brukar. Idag har jag lagt mycket energi och tid på att söka efter information och kunskap om dessa tröjor och jag har lärt mig följande: Gårdagens tröjor finns bara i 1899 ex. (årtalet då barca grundades) och intäkterna går till ngn slags välgörenhets stiftelse. Den vetskapen gjorde att tröjorna gick från att bli fula till att vara en tröja som man väldigt gärna skulle vilja ha. Och plötsligt inte längre lika fula. Livet e´väl bra konstigt ändå?


Kommentarer
Postat av: Pål Befring

Interasant Info om trøyene :-)

Pål

2009-08-24 @ 15:09:12
Postat av: Lisa

hej Pål, kul att du har hittat hit! javisst, genast blev de lite snyggare:-)

2009-08-24 @ 21:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0