champiooon




I am the champion. Körde precis sten, sax och påse med per. Han sa inte bäst av tre innan, han sa t.o.m. 

-kom igen vi kör bara en sten , sax , påse.  

Jag håller kvar min lilla sten och Per fräser på med saxen, nybörjarsaxen som den kallas. Man tar saxen när man är ivrig, man vill "overdo" it. Man tänker påse är för enkelt, sten är för enkelt, jag gör saxen eftersom den är den mest komplicerade. Han gjorde saxen. Haha... Saxen går sönder om den klipper i sten och min seger är ett faktum. Jag sjunger. Chaaaaampion, i am the chaaampion.... Per blir irriterad och säger "bäst av tre, anta utmaningen, bäst av tre". Jag skrattar ett segerskratt och svarar nej, jag är nöjd nu. Per blir frustrerad: Va fan skärp dig, våga anta utmaningen! Jag ler och säger nej, jag vill fortsätta vara theeee chaaampion, i am the champion!! Det är en god jul hemma hos Broberg/Ek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0