citodon




Senaste två nätterna har uffe gått runt och kräkts och haft sig. Först trodde vi att han var gravid och att han kanske inte var en han utan en hon och att det var en manshund som var pappan men sen visade det sig att han bara hade käkat en bit läder och en bit plast. Ganska stora bitar läder och plast så innan vi lämnade lgh idag så hundäkrade jag hallen och vardagsrummet. Eller jag trodde att jag hundsäkrade. När vi kommer hem ligger uffe och tuggar på ett paket tabletter, folieinkapslade tabletter men ett av tre piller har han lyckats få ut och gnagt lite på, bara lite , nästan hela tabletten är kvar . Shit han har fått i sig voltaren tänker jag (finns obegränsat av den tablett hemma hos de flesta elitidrottare) Men nej voltaren var det inte. Citodon var det. Jag vet inte jag men jag kan inte tänka mig att citodon är en partydrog för hundvalpar. När jag googlar på citodon ser jag att det är beroendeframkallande.  Starkt smärtstillande. Ska nog testa lite hopp med uffe nu, såna där från höga höjder som han aldrig har vågat förrut. Det gäller att passa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0