frisyr

 

den här gamla frisyren (-07)va ju också väldigt het. ser ju för fasen ut som morsan.

Jag var en icke aktiv bloggare senast jag klippte mig så för att göra en lång story kort : det blev inte bra. Jag gick till samma som jag har varit hos 10ggr i rad (och blivit nöjd varendaste gång) jag sa "samma färgning som vanligt" och jag går ändå därifrån med nyansen orange. Jag är en mes så jag säger ingenting om att jag tycker att jag ser ut som SuneSuneSUne så mkt att jag på ngt sätt blir mer sune än vad sune är själv. Jag och frisörskan har byggt en relation, vi har pratat om så många saker, i didn´t have the heart. Resultatet blir att jag betalar 1200kr, går raka vägen till en annan frisör på gatan brevid och köper silver schampo för 300 spänn, kommer hem och lovar mig själv att aldrig gå tillbaka till frissan där jag e stammis trots att jag sa ett glatt "vi ses igen i början av december" när jag lämnade salongen. Salongen ligger granne med mig så nu måste jag gömma mig under en luva varje gång jag ska passera deras fönster. Efter imorrn kommer jag behöva gömma huvudet ännu mer eftersom jag ska klippa mig på ett annat ställe , jag ska klippa mig så det syns meaning om min gamla frisör får syn på mig så kommer hon direkt avslöja min otrohet. 

Håll tummarna för att det blir bra imorrn annars kommer blir min promenadrunda med uffe yterligare begränsad av människor som jag inte vill se eller träffa.

Kommentarer
Postat av: Agneta

Man ska alltid gå tilbaka o klaga än att inte komma tillbaka alls. Jag är frisör så jag vet .Alla kan göra fel även vi frisörer.

2010-01-15 @ 08:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0