jag har kört julstilen



Jag har kört riktig julstil idag. Först åt jag snabbmakaroner me smör till lunch fast det var inte så mycket en del av julstilen men sen gick jag ner på stan och köpte julklappar till lil sis och lil bro. Det är kul att köpa julklappar!  Stärkt av min egen givmildhet traskade jag ner till valhalla och mötte upp truls för skojig intervallspringning. Hem och vid 17-tiden kom det andra juliga i min jul-stils-fredag: pepparkaksmuffins och kaffe på expressohouse. Oh my god vilken god muffins. Prinicpiellt är jag emot hela expressohousekedjan eftersom de säljer latte för 40 kr och allt känns väldigt konstgjort men såna principer släpper jag helt om jag hittar ngt som är väldigt gott.

Kommentarer
Postat av: jennie

Det är bra, Lisa, man ska aldrig fastna i principer bara för principens skull!

2009-12-18 @ 22:07:25
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

jag vet, jag försöker tänka så, iaf när det handlar om muffins :-)

2009-12-22 @ 10:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0