vad tänker han med?



Faaaaan säger jag bara. Jag är hungrig och trött när jag skriver detta inlägget, bara en liten brasklapp.

Per tränar efter mig på valhalla med sitt nya lag. Skitbra, då kan jag stanna kvar på vår träning och sen åka med honom hem. 18.00 är vår träning klar. Okej tänker jag, jag tar en sväng i gymmet, tar en segdusch, går promenad med uffe så åker jag med honom hem vid halv8 när de är klara. kvart i 8 är de fortfarande inte klara. Va fan, jag dör av hunger! några minuter före 8 är de klara. Jag säger ett högt ÄNTLIGEN! för att tydliggöra hur less jag är på att vänta. Sen fyller jag på med ett "NU ÅKER VI FAN HEM!" jag svär mycket men jag är irriterad. Då säger Per de magiska orden som får halva världen att rasa samman "men jag har inte bilen här, jag har den på torparvallen". Men hur faaaaaaaaaaan tänkter han? Hur faaan tänkte du då säger jag och får lite dåligt samvete för att jag svär så mkt men samtidigt en "det är okej känsla" eftersom jag har väntat i 2 fucking timmar. "haha säger per med tom blick och är sådär frånvarande mentalt som bara han kan vara och som han blir när han är mitt uppe i något som han tycker är fantastiskt roligt. Jag åker med i en bil bort från stan för att hämta vår bil och sen åka tillbaka till stan och hem till oss. När vi kommer till torparvallen säger per "du och uffe kan ta bilen hem så åker jag med ngn i laget".  Okej idiot, hej då!

När jag kommer hem ska jag ta den sista pasta bolognesen som finns kvar Nähä den har han käkat upp till lunch.

Kommentarer
Postat av: jennie

Först och främst: välkommen tillbaka! Jag har saknat dig massor och jag är glad att du hittat hem till datorn igen! :-)

Andra främst: eh, ja, störigt värre! Jag hade nog fått psykbryt och börjat skrika skitmånga svordomar och inte alls fått dåligt samvete även om Peter tyckt att jag var pinsam. Dessutom hade jag kunnat mörda om Peter käkat upp min matlåda. Fy fan alltså, jag blir omänskligt grinig om någon rör mina matlådor. Själv härjar jag hejvilt i kyl och frys. Men jag är inte egoistisk, jag inte.



Åh, kul att du är tillbaka! Kramkramkram!

2009-12-08 @ 19:23:22
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Hej jennie! Jag är glad över att vara tillbaka! Nu ska jag hitta tillbaks till din blogg och andra bra bloggar också tänkte jag :-)

2009-12-08 @ 19:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0