brottad och klar


Eddie bengtsson

Idag har jag blivit brottad. Brottar-tränad av Eddie Bengtsson. Han skulle visa en övning med mig och när jag var klar-visad sa han "eller så kan man göra såhär" och tog tag i benen typ vid anklarna och snurrade runt mig så att mitt huvud var 169cm från honom. Det var kul , jag tror alla tyckte det. Jag tyckte också det var kul ungefär första varvet sen tappade jag helt uppfattning om vart jag befann mig. Hörde  bara de andra skratta järnet. Efter några varv släppte han ner mig och då såg kände jag mig som att ögat satt i bakhuvet men jag skrattade ändå med de andra..haha...haha...

Kommentarer
Postat av: morsan

Tufft!! Jag hade garanterat svimmat.

2009-02-19 @ 15:51:55
Postat av: Mickis

Hej vännen! Kul att du är tillbaka! Har saknat dig!

2009-02-19 @ 17:00:50
URL: http://mickisrocky.blogg.se/
Postat av: Lisa

härligt att ni är tillbaka och läser:-)kram

2009-02-20 @ 13:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0