bibliotekariererer



Bibliotekarier har nästan alltid omuskliga kroppar. Ibland är de små och ibland är de stora men sällan, yttterst sällan är de muskliga eller seniga. Lite degiga och som små sparvar är de variationer som jag har sett. Det kan vara så att jag har förutfattade meningar om en hel samhällsgrupp. Eller de är de ju egentligen kanske inte utan mer en yrkesgrupp. Men de är sällan muskliga, inte heller idag var det en enda liten musklig bibblis på bibblan. Det är väl kanske helt enkelt så att det inte behövs lika mycket muskler hos en bibblis som hos en elitidrottare. Could be.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, exakt så är det faktiskt, de enda bibblisarna jag har sett är som små fågelungar som typ flyger in i bokhyllan om man råkar blåsa lite på dem!!

Välkommen hem förresten, jag hoppas att du hade en underbar semester men jag är glad att du är tillbaka! Kramar :-)

2009-01-15 @ 20:58:30
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0