ganska maxat



alttså det är ganska maxat härhemma redan tack vare en hund som vi inte har köpt. Jag blir ju så entusiastisk inför såna här saker, jag går bananas och då blir minste lille motgång en katastrof. Idag skickade per ett sms med innehållet kort typ "ska vi tänka igenom det här en gång till?" och det var ungefär enough för att jag skulle bryta ihop och lacka ur. SÅ efter ett par timmars krissamtal och kastande av ringarna (lite kryddat) så blev vi tillsammans igen och nu är vi nästan hela vägen framme vid EEEEEEESKIIIIL! nu såg jag uppdrag granskning på tv om hundar som eskil som misshandlas och har sjukdomar och grejer. Men det skiter jag i för nu har vi bestämt oss för EEEEEEEEESKIIIIIIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0