köttfärs sös



Ofta blir min mat inte som jag vill. Senast igår sabbade jag korvstroganoffen genom att kasta in en liten människas näve med sambal olek, det blev inge bra. När man gör så kan man inte vänta sig cred och beröm, då är det okej att man behöver hota fram ett "det var gott" hos sina matkamrater, fine with me. Idag har jag Lyckats med en fantastisk god köttfärssås. Den var fantastisk god, verkligen god. Nu väntar jag bara på att per ska komma hem så att jag kan få ge honom den goda köttfärs-sösen och f-n ta honom om han inte spontan-sjunger fram ett äkta Å, VA GOTT!!!! Jag är värd credd idag, den är god.


Kommentarer
Postat av: -loa

Nåååå, fick du den credd du önskade? Eller såsade han till det?

2009-01-14 @ 17:10:38
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

loa, vad tror du? han såsade till det, jag fick fråga: hur smakade såsen? och då sa han jättegod, det var jättegott.

2009-01-14 @ 21:16:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0