thank you terry



En dag kanske jag har nått såhär långt......

Mitt kort försvann mystiskt förra veckan. Eftersom jag inte hade många hundringar på det och eftersom mitt kort har en tendens att försvinna mystiskt ett par gånger varannan dag så avvaktade jag över helgen med att spärra det. Ringer upp banken på måndagen och ska spärra och då svarar de att "det har spärrats, det spärrades i onsdags". Jaha tänkte jag,  snällt av pappa, hur kunde han veta att jag hade tappat det i onsdags" innan damen i luren sa "det spärrades av en Terry". Hyvensk kille denna Terry som måste ha hittat mitt kort i Thailand och sen ringt in och spärrat det för att jag inte skulle bli av med kulor. Det fixar sig alltid sånt där, det löser sig.


Kommentarer
Postat av: jennie

Hahahahaha, men vafan, hahahaha, det är fan det sjukaste jag hört!!!

2009-01-15 @ 20:59:56
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Det var nog John Terry som höll sig framme. Han tjänar tillräckligt per dag för att kunna vara utan din fotbollsproffslön...

2009-01-18 @ 16:04:08
Postat av: Anonym

Dax att skriva nåt nytt fyndigt snart Eken? Det senaste har legat överst länge nog! Efter två veckors pausande kommer bergis nåt riktigt supefyndigt snart! Kom igen nu! Känn ingen prestationsängest bara! Eller kanske de bästa texterna föds ur ångest?

2009-01-26 @ 16:45:05
Postat av: Hanna W

Det är så skönt att höra att någon är värre än mig när det gäller att lyckas med visakort och andra onödiga saker. Hoppas allt är bra me dig.Kram

2009-02-08 @ 22:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0