aska i en liten påse



Iförrgår hämtade  jag hem eskils aska från djursjukhuset. Direkt efter hämtade jag thaimat hos vår lokale asiat. Sen travade jag hem genom vasa allé med två exakt likadana vita plastpåsar, den ena innehöll aska från eskil och den andra innehöll wokade grönsaker med kyckling. Det kändes lite konstigt på något sätt. Bara lite konstigt. Två så olika prylar liksom men ändå precis lika. Dött djur i vit påse. Sen grät jag lite över eskil innan jag tänkte "kom igen nu  Lisa, det var bara en hund". Sen grät jag lite mer tills det kändes bra och nu känner jag attjag är redo att fokusera på uffe.

Kommentarer
Postat av: caroline näfver

Ibland är världen inte rättvis. Men om Uffe kunde prata så skulle han säkert säga att han är väldigt glad för att Eskil fick lämna för hundhimmlen vilket gjorde att han får chansen att lära känna er.

2009-07-14 @ 21:49:26
Postat av: Lisa

tack carro, det var fint skrivet! duktiga de var lennon och midi idag, så snälla och fina så!

2009-07-14 @ 22:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0