disträ






Något har hänt de senaste veckorna. Jag har blivit disträ igen. Smågrejer som händer typ hela tiden. Igår skulle jag köpa köttfärs, tänkte intensivt "glöm inte kvittot, glöm inte kvittot" så betalar jag , tar emot kvittot och sen när jag nästan är helt ute ur butiken skriker killen i kassan "ska du inte ha köttfärsen?". Såna småsaker + att jag inte vet vart mina nycklar är. De har varit borta i 1 vecka ungefär, tror jag. Gulblått nyckelband, om ni har sett dem så återlämna till mig. Gör inte så mkt mer än att min cykelnyckel sitter där och cykeln är nere i ett rum vid vår träningsplan.

Jag har sysslat lite med att försöka lösa gåtan "när blir jag tankspridd?" och har efter noggrana efterforskningar kommit fram till att det ofta sker i samband med att jag blir intensiv och fokuserad på en grej. T.ex. en hund eller fotbollsträning eller liknande. Extra disträn när den intensiva fokuseringen kommer efter en period av total hjärnslapphet. Sen det genetiska arvet som ligger till grund för hela handikappet.

Kommentarer
Postat av: -loa

Kära Lisa,

Det KAN ha med din tilltagande ålder att göra...

...jag vet!!!

2009-07-02 @ 08:53:26
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha...men tror du det? jag föddes ju disträ men du tror alltså att det kommer bli värre med åldern?jisses, undrar hur det här ska sluta:-)

2009-07-02 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0