Faster Hodie

Kommunals affischnamn Hodan Siid Ahmed hör vanligtvis hemma i Hammarbys damlag men deltog som prisutdelare vid slutspelet i Cup Kommunal

Min kompis hodan har blivit faster. Asvuxet. Hennes bror kommer också från somalia meaning han är lika brun och fin som hon meaning bebisen blev hur söt somhelst. Ett uns av avundsjuka. Nu har jag börjat fundera ut alternativ för how to get ett sött , svart, gärna somaliskt barn in i släkten. Om jag adopterar Hodan och hon sen får barn så blir jag ju mormor till den lilla sötisen. Kanske är det vägen att vandra.

Kommentarer
Postat av: caroline

Låter som en rolig idé, bara du inte måste försörja henne hihhhii

2009-07-08 @ 15:11:44
Postat av: Lisa

nej försörja hodie med hennes dyra vanor och glitter å glamor, det fixar jag inte. :-)

2009-07-08 @ 15:37:00
Postat av: jennie

Hahahaha, jag förstår precis, när jag jobbade på dagis funderade jag på att sno med mig en liten flicka som hette Samsam hem för hon var ju så jävla söt. Men sen kom jag på att det kanske inte riktigt var rätt väg att vandra. Jag börjar inse att jag nog får nöja mig med en asblek svenneunge om jag och peter skaffar knodd, och det känns ju kul förstås.

2009-07-08 @ 20:24:18
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

haha.....ta med hem från dagis..haha...den tanken hade jag inte ens...Jag tänkte skriva " man vet ju aldrig hur barnen kommer att se ut" men att ni inte får ett mörkt barn vet man nog. Å andra sidan kommer ni ju få en som ser ut som er och det är ju inte heller så dumt kanske:-)

2009-07-09 @ 09:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0