galet missbrukat



Jag känner att nu är det dags att sätta ner foten. Det är inte okej att fortsätta missbruka längre. Jag snackar om ordet "MYS". Va f-n är det frågan om? mys är det mest missbrukade ordet just nu. Det är liksom okej att använda hipp som happ verkar det som. Värst av allt är när man dröjer sig kvar på y:et, MYYYYYYYS, LET GO YOU PEOPLE! Jag tycker det är ett äckligt ord. Ja , det har gått så långt nu, pga av er därute som dröjer er kvar. Yack säger jag bara. Yack ska jag börja använde istället för det där gamla, äckliga, missbrukade.

Kommentarer
Postat av: jennie

Det allra bästa är ditt fantastiskt fina collage som du knåpat ihop, trots att du tycker att det är så äckligt med just mys... ;-)

2009-07-30 @ 11:03:34
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

hahaha,,,,det är snott från en blogg.

2009-07-30 @ 13:10:14
Postat av: jennie

Jo, jag gissade nästan på det faktiskt... :-)

2009-07-30 @ 13:56:17
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0