inte helt fett med besökare




Det är synd att säga att jag har fett med besökare på den här bloggen. Lite närmast sörjande liksom.  När man kollar på bloggtoppen så heter de som ligger högst typ "15 år och gravid med tvillingar" eller "hockeyfrugan". Okej, men då har man tydligen presterat för att bli intressant. När man läser vad hockeyfrugan gör så gör hon typ ingenting. + hon är inte hockeyfruga till ngt nhl-proffs utan till ngn simpel div.1 hockeylirare i sverige. Då måste det väl ändå vara mer intressant att läsa om nya ronaldinho-skon?If you ask me. + på den här bloggen får man läsa massa intressanta saker om Per och laget och sådär. Nä, jag hajar ingenting.  Nu ska jag kika fotboll. Obolo i aik borde klippa sig. Eller fixa ett pannband. Klem

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag skrev värsta deppinlägget häromdagen, för nu i semestertider verkar ju ingen vilja surfa och läsa bloggar. Eller i alla fall inte min blogg. Och då lackar man ju, för jag tycker precis som du att min blogg är sjukt mycket intressantare än någon som är ihop med (inte ens gift) någon random hockeylirare i mellersta sverige. Och hallå, hur länge ska den där 15åringen vara gravid egentligen?



Jag klickar i alla fall in på din blogg typ hundra gånger om dagen, även om jag inte skickar porträtt på dig som jag gjort på mitt ritbord (eller vad det nu heter) så är jag dig trogen. :-)

2009-07-20 @ 22:30:13
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Med risk för att hamna i klubben för innbördes beundran: det är helt ömsesidigt! Grymt kul att läsa om dina vardagsäventyr jennie! Du får tänka att du har lite mer kvalitetsläsare, inte så mkt kvantitet. Läsare som hajar när det är bra. Kramkram

2009-07-22 @ 13:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0