jag är så rolig

ingefara



Alltså jag är så j-a rolig. Har precis varit inne på hemköp och köpt ingefära. Alla bitar var skitstora men jag valde en pytteliten bit som typ hade ramlat av en stor bit. När jag kom fram till kassan kunde jag liksom inte hålla inne med hur rolig jag tyckte att jag var så jag exploderade i skratt när han slog in min ingefärabit. 1,49 kronor kostade den. Hahaha...skiiiitliten. Sen på toppen av allt svarade jag JA när han frågade om jag ville ha kvitto. Sjukt rolig är jag.

Jag måste komma ut från den här sjuka lägenheten snart känner jag när jag skriver det här inlägget. I desperat behov av  någon form av stimulering för mina sinnen.

Kommentarer
Postat av: jossan

du e fan galen ek!! haha...

2009-07-23 @ 21:57:16
Postat av: Lisa

Jossan: visst då, helt crazy:-)

2009-07-24 @ 11:00:41
Postat av: Anna F

Haha jag gjorde precis samma sak förut. Skulle testa ingefära mot förkylning och tog den minsta biten jag hittade. Hon i kassan tittade väldigt tveksamt på mig och den lilla biten och frågade om jag verkligen skulle köpa den där eller om den kommit med av misstag...

2009-07-24 @ 12:16:42
Postat av: Lisa

åå, va skönt med ngn som gjort lika:-) man måste på något sätt ha upplevt det för att förstå det lustiga i situationen. Känslan av kombinationen snål och gourmet..haha...

2009-07-24 @ 12:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0