läktarvåld/ underhållning på läktaren



Igår hände det ganska mkt på läktaren. En riktigt kul grej, första gången jag har sett kombinationen läktarvåld/underhållning.

En tjej i laget hade med sin sköna syskonbarn, två små busig tjejer. Tjejerna börja sparka lite i ryggen på Stina i laget. På alla språk som jag känner till innebär det att de vill leka eller busa så Stina gör en insats och börja kittla/bära en av småbrudarna. Hon skrattar hysteriskt tills carro i laget säger "akta så inte stina tappar  dig i stentrappan".  Sättet som carro sa det på , med allvar i rösten  fick tjejen att bli skitskraj. Ungen börjar stortjuta och kvar står en oförstående Stina. "Vad hände?fick du ont??" Carrro vänder sig om och låtsas som ingenting samtidigt som hon skrattar fram "jag tror det var jag som fick henne att börja tjura"..hehe....skitnöjd. Bra gjort carro, det märks att du har vuxit upp som storasyster!

Kommentarer
Postat av: caroline näfver

Ja ett och annat har man ju lärt sig, men du ska veta att jag varit världens snällaste syster utan att ljuga. Men nu i efterhans önskar jag att jag hittat på mer bus en jag gjorde......hihihiihi

2009-07-17 @ 22:11:48
Postat av: Lisa

svårt att tro carro....myyyycket svårt att tro...:-)

2009-07-20 @ 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0