senaste dagarnas kommentarer från lgh 7 karlgustavsgatan göteborrrrg




Senaste dagarna har det låtit ungefär såhär. Helt utan ironiska inslag. På riktigt, vi har varit gravallvarliga när vi sagt dessa saker:

- Jag tror att han är en väldigt smart hund Per.  Vi kommer nog få jobba för att överlista honom och för att han inte ska bli en sån som gör precis som han vill.

-Han var ju tjockast i kullen, säkert för att han var smartast så att han snodde åt sig all mat. Typ lura bort de andra sen tog han deras käk också. Han är ju sjukt smart.

- Va söt han är. Någon på stan sa att de tyckte han var jättesöt. - Sa de det? jamen det är han ju. - Ja, de sa typ att dte var bland de sötaste de hade sett, - Sa dem sötaste ? eller bland de sötaste?- vet inte säkert men söt iaf. -ah, men det är han ju.

- Han har inte sååå långa öron.  (per ville inte ha en hund med långa öron) -nej, såååååå långa är de faktiskt inte. Alltså de är ju långa men jag har sett längre på en basset hund häromdagen. Gjorde du det? jaja, den hade skitlånga. Den var iofs vuxen men ändå.

Kommentarer
Postat av: caroline

Ha Ha känner igen det där med att Uffe var störst i kullen. Lennon hade tre syskon och en av dem hade typ anorexi och de andra två var normalbyggda och lennon vägde precis som Uffe minst ett kilo mera och det stämmer helt att de tar för sig mera en de andra. Jag har en film på Lennon som jag fick av uppfödaren innan vi skulle hämta honom när han äter med sina syskon, och jag kan säga att de han kappt se maten förens Lennon hade ätit upp den. Men som du sa lisa så är det bättre med en matglad hund, ja menar det är ju i alla fall ni som styr hur mycket mat han ska få nu och det är oerhört tacksamt när man går på hundkurser. Lennon har alltid varit "the star" på alla hundkurser för att han gör allt för mat medans midi som inte är så himla glad i mat sprang och satte sig framför bilen så fort vi kom till en hundkurs.



Det är bara att köra på, han är frisk och glad och det är så det ska vara.



Kram Kram i kväll slår vi Umeå igen hihihii

2009-07-30 @ 10:45:47
Postat av: Lisa

haha....ser lennon framför mig på den filmen..hahaha....så skön e han lilla lenni!

2009-08-03 @ 15:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0