sjukt pundiga föräldrar




asså jag har sett helt sjuuuukt pundiga föräldrar. Var och kollade på P12 i Gothia Cup. Ett skånskt lag med totalt packo-parents. Det är små kids som springer runt och jagar boll och föräldrarna skriker som om det var ett mindre krig. Jag blev så uppretad att jag hade lust att springa fram och göra min special kickspark i magen på föräldrarklacken, en stenhård ninjakick precis ovanför magväskan som verkade vara obligatorisk för dessa skånska föräldrar. Nu gjorde jag inte det, dels för att jag vill spara kicken ´(som i karatekid filmerna, han sparkar aldrig specialspark i mitten av filmen, den kommer i the end) dels för att jag inte ville riskera att nudda vid ngn av de där obehagliga föräldrarna. Som en skön avslutning skriker en till synes ohälsosam farsa till målvakten "naaaaaj, lagg ner bollen, låt dem hemta den själva" . För att dra ut på tiden när skånelaget leder med 3 mål. Vem gör så? äckliga, äckliga föräldrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0