tips från coachen



Just i detta nu missar jag en träning. Hatar den känslan men jag kan ändå inte låta bli att ligga och tänka  på det tills träningen är över om 1,5 h. Undra vad de gör nu?inläggsövning säkert. Alltid det roligaste när man inte kan vara med. Eller spel, 1 vs 1. Iallafall fick jag ett jättebratips av coach när jag ringde imorse. "Det blir ingen träning för dig, du får ligga i sängen och spänna musklerna. 5 sekunder spänner du allt du kan sen vilar du osså håller du på så. På så sätt får de ingen chock när du börjar träna igen." Så det gör jag nu. Ligger och spänner musklerna till förbannelse. Man vill ju inte att de ska få en chock imorrn när jag börjar träna igen. De är lättchockade mina muskler. 36 timmar utan träning och de blir apatiska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0