tjena grabbar!




Jag har utvecklat en "sune i sunes sommar-frisyr". Jag är väl medveten om detta och jag trivs med den typen av hår. Dels för att det är Somrigt (Sunes SOMMAR) och dels för att jag alltid har tyckt att sunes sommar e´en bra film. Idag fick jag bekräftelse på att "Sunes sommar frisyr" är en frisyr avsedd för pojkar. Vid bensinmacken, en äldre man med käck röst till mig och Per:

-Tjena Grabbar, vet ni vart Hotell Heden ligger?

Jag: skrynklar ihop ansiktet lite för att tala om att jag inte var helt nöjd med att vara en av grabbarna.

Per: Javisst! och börjar förklara...

När vi sitter i bilen igen är det bara tyst. Jag är tyst för jag tycker synd om per som är tillsammans med Sune i Sunes sommar. Per är nog tyst av hänsyn till Tjej-sune som han är tillsammans med.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, grejen är ju när man är 26 år och blir kallad för grabb är det ju aspinigt att bara "jag är faktiskt en flicka", som man gjorde när man var yngre. Och som du säkert vet har man ju rätt mycket erfarenhet av detta... ;-)

2009-07-08 @ 20:26:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag garvat i typ tio minuter så nu har jag ork att skriva detta inlägg fy faan va skön du är ............ vi får ta och se sunes sommar snart föresten....

2009-07-08 @ 22:31:44
Postat av: Lisa

haha.... jag tror att det är därför som man blir lite "Va sa han?" alla gamla minnen kommer tillbaka och man tänker "va f-n, har jag inte kommit förbi det stadiet?" :-)

2009-07-09 @ 09:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0