totalt oinspirerad



jag är helt oinspirerad till att ha semester i två veckor.  Idag börjar semestern. Idag har varit ungefär som alla andra dagar fast lite tråkigare. Kul med semester. Sen har jag sovit två timmar mitt på dan. Kul. Blä. yack. tvi. + att jag inte har gjort ngn av alla de grejer som jag skulle ta tag i när jag "inte tränar utan har semester." Hate this semesterthing. Borde göra något också, utnyttja ledigheten. bordebordeborde....Jag har bara kommit på en sak som jag verkligen vill göra och det är att träna upp min högerfot så att den inte faller igenom sådär som den tydligen gör efter jag har pendlat med den. I den grejen kan jag hitta lite inspiration och glädje men förutom det: ö-ken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0