tragiska små chokladbollar


bollarna på bilden har inget med mina bollar att göra

tragiska små chokladbollar blev mitt bidrag till dagens bakning. Allt blev fel. Kom på att jag hade bakning igårkväll innan matchen. = var tvungen att baka imorse innan träningen= halv7 på morgonen och jag somnade inte förrän vid 02. Drar till seven eleven men då har de inga ingridienser till någonting, dåligt tycker jag. Kommer hem vid 7 smått desperat och hittar ingridienser till chokladbollar. YES! Blir lätt lite stressad när jag har sovit få timmar och orkar inte vänta på att smöret ska bli rumstemp, rör ihop varmt smör me socker och misslyckandet är ett faktum. Har sen inget pärlsocker hemma så bollarna blir bruna och tråkiga. Det blir bara 13 små chokladbollar och då gör jag de ändå riktigt små. Aaaaasbeiga chokladbollar. Tur man har  trevliga lagkompisar som ställer upp och ger fejk-komplimanger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0