uffe



Uffe the man


Idag var jag, sis and little bro och kollade på uffe. Han var skitball. Alla är ju balla när de är sådär små och sen blir man blind och tycker att just ens egen hund är finast i världen. E´inte det sjukt då. Ingen tycker att de har en ful unge, ingen tycker att de har en ful hund, t.o.m hamstrarna kommer hundan med att se ut som skit bara för att folk vänjer sig och tycker om dem hela vägen inifrån och ut. Alltså unge-prylen är väl kanske inte så konstigt eftersom man själv har gjort den, eller adopterat och får moderskänslor och sånt men små djur. Undra vart gränsen går. Tycker de med vandrande pinnar att deras e` snyggast? antagligen. Jaja, jag och per kommer iaf få världens finaste hund, sorry alla ni därute som trodde att ni hade det.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ringde upp syrran direkt och fick veta att Uffe e en "kakkapoop"´. Trodde först att det var Uffes nya namn...du vet lite orginellt som många av kändisbarnens namn skall vara nuförtiden.Sedan sa syrran att det är rasens namn och det var ju en lättnad. Även en lättnad nu när jag googlade det och såg att det ska vara cockerpoo (det känns ju mer logiskt). Uffe eller kakkapoo spelar i och för sg ingen roll när man har utseendet med sig på det sättet. Jag anmäler mig som barnvakt redan nu. Kram på er era stjärnor!

2009-07-06 @ 12:34:39
Postat av: Lisa

haha..."det var ju en lättnad"..haha.....du är så härlig! 1) Känns bra att du står bakom hundvaktandet, då kanske man vågar lämna honom till Sofia (officiellt) läs till dig (inofficiellt). Hon behöver ju inte få veta att hon "låtsaspassar" hunden. Förra gången vi lämnade en hund till S så dog den kort efteråt, därav denna äkta tacksamhet när vi läser att du finns med i bakgrunden (läs 100% ansvarig).2) Man kan säga som man vill , Per säger the cock a poo. Det blir inte helt bra när man direktöversätter:-) Kramkram!

2009-07-06 @ 20:07:19
Postat av: caroline

Känner igen det där med att ens egna hund är finast i världen och när man har två så är de de finaste paret i världen. Du ska veta att man faktiskt tro det eller ej tar parti till hundra procent för dem också. Ingen hopar på mina hundar eller komenterar dem ostört. I bland får man bita sig i tungan hihhi Uffe kommer vara den tredje finaste hundne i världen kram

2009-07-07 @ 23:50:40
Postat av: sofia

Kul att ni har roligt pa min bekostnad!



1. Eskild var aldrig sa nojd och fridfull som nar han var har. Han at mer an nagonsin, han kissade tva ggr och bajsade. Han lekte oxa sma olika street lekar med mig! Kanske han hade levt nu om jag hade fatt ha honom mer.



2. Jag vill inte ens passa den nye hunden...tycker det ar lite osmakligt att ga vidare sa snabbt efter Eskild. Det kanns som om nagon borde ara hans minne!



Mvh

sofia

2009-07-10 @ 00:17:22
Postat av: Lisa

hahahahaha......små streetlekar?Ni råkade inte använda er av små streetknivar eller droger eller liknande under dessa lekar? Gatan är ingen lek palmis, inte ens för en f.d. gatuhund. F.d, Hund numera. Vi kunde rädda honom från gatan men det var svårt att skydda eskil från ngn som arbetade inifrån.



Förstår att det känns osmakligt för dig. Vi andra försökte ära honom medan han levde. Precis som vi äkta, goda människor gjorde med Michael Jackson.

2009-07-12 @ 17:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0