hallelujah



Jag e´ ensam i lägenheten med Hallelujahsång på högsta följt av italienska nationalsången. Det är dagen efter ett träningsläger. Jag älskar läger och jag älskar den här dagen efter. Blir sentimental som fasen och sitter och tjurar i soffan. Inte alla läger följs av en sån här underbar dagen efter, det är bara de riktigt bra som får fram den här känslan. Vet inte hur jag ska förklara för någon som inte vet vad jag snackar om. Det är som att tankarna och minnena snurrar 110 i huvet. Hjärtat bultar kärlek i varenda slag. Det surrar i tårna. Jag är kär i hela världen och jag är så jädra tacksam för alla människor som får mig att känna såhär just nu. Skulle vilja trycka ihop er i en liten burk och plocka fram er sen när jag känner mig sopig.


Kommentarer
Postat av: -loa

Dagen efter KAN vara skönt, alltså...

2009-03-01 @ 15:43:17
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

hej loa! yes box, den här var grym:-)

2009-03-01 @ 17:14:51
Postat av: sofia

Min lilla ek!



Det kanns skont att lasa att halleluja sangen skvalar i din lagenhet! Snart kommer jag hem till dig=)



HEJ HEJ

2009-03-01 @ 19:40:38
Postat av: Lisa

Päl-mis! Snart är du här:-) Jag har skrivit upp i min lilla bok "bra saker som händer 2009", du är med där "palmis kommer hem" så försök leva upp till det sen när du kommer,. ingen press. Hallelujah!

2009-03-02 @ 10:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0