hejhej bra val!



Okej, jag brukar inte läsa på hemsidor om matcher som jag har spelat om jag inte vet med mig att vi  har gjort det fantastiskt bra. Men idag gled jag in på våra motståndares hemsida och läste matchreferat från gårdagens kamp, inte så bra beslut! Det står inte så mkt, mest att de gör det bra men så lite längre ner läser jag: xxx gjorde det bra, så pass bra att ständigt uppsnurrade Lisa Ek var tvungen att byta kant. Jag blev iallafall påmind om varför jag inte läser matchreferat, alltid något. + att jag nog var den enda i vårt lag som blev omnämnd. Alltid något.

Kommentarer
Postat av: Camilla

En motståndares åsikt (min alltså):

Nja det vet jag inte om jag håller med om. Man är liksom alltid världsmästare om man lyckas med nånting, om så bara en gång, mot allsvenskt motstånd.

Det vet jag med erfarenhet. Tror jag snubbla förbi Malin Andersson nån gång för x antal år sedan. Det låter tufft, så länge man inte nämner att jag sen sprang in i Nilla Fischer å dog...



Jag va iaf glad att du höll dig på kanterna så jag slapp dig i mitten. Hade liksom tillräckligt å göra ändå

KRAM bästa Ek

2009-03-05 @ 21:57:08
Postat av: Lisa

Camilla, du är ju världens snällaste, tack för dig! Lördagmorron, you and me- helt oupsnurrade men med god frulle. Kärl-ek!

2009-03-05 @ 23:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0