jag ska tatueras



jag ska tatueras. Hänger lite ihop med min nya galna livsstil, spontanfyllor, hallelujah och en tatuering. En delfin på axeln blir det för jag tycker de är så fina. Det sista var lögn men resten stämmer faktiskt.

Var inne hos han som ska göra den idag, det blev en konstig känsla för mitt inre som hela tiden säger till mig att försöka vinna och vara värst blev brutalt nerklubbad av egentligen allt i tatueringsstudion. Jag insåg att jag aldrig kan vinna mot de där människorna i "störst och värst tatuering" och det kändes lite tråkigt. Efter ett par försök att utmana tatuerargänget genom att bläddra i pärmar med gigantiska bilder på döskallar som kräktes blod och lite sånt bestämde jag mig för det som jag egentligen hade bestämt mig för innan jag kom in och sa "ja, den här stora jokern som käkar ett djur e´ju cool men jag tror ändå att jag väljer en text på foten." okej sa norrlänningen med en ton som avslöjade att det var ungefär det som han hade förväntat sig av en sån som mig.  En kort stund kände jag "ja ska allt visa honom" och bläddrade lite till i en pärm med nakna tjejer innan jag slutligen gav upp helt och sa " det blir nog texten iallafall,jag vill ha ett ganska enkelt typsnitt, inte så stort heller".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0