just nu: krig



Litet hemmakrig mot dvd-spelaren. Stoppar i en bränd skiva, lägger mig i soffan och : ingenting. Dvdn håller på och låter och hackar. Ett lugnt "men vad är det här nu då" men inga utbrott.
 
20 minuter senare: diverse svordomar, ett par med hög röst men fortfarande inget utbrott, jag är harmonisk.

25 minuter senare
: Skivan kommer ut med hjälp av våld och hot och nu till det ofattbara: Jag tar upp skivan i handen, blåser på  den och STOPPAR IN DEN IGEN. Jag kunde liksom inte nöja mig med ett oavgjort, var tvungen att vinna. Nu hackar DVDn på trots att jag har stängt av den. Det är som att säger till mig: Du kunde inte låta bli vaa? Sucker!

Kommentarer
Postat av: Lena

Lisa! Prova att slå på dvd:n. det funkar för mig o Dan. Vi får slå på både tv:n och dvd: för att de ska funka men då går de som smort... förutom att tv:n blir svart-vit ibland då.

kram kram

2009-04-01 @ 18:48:18
Postat av: Lisa

tack Lena, det tipset ska jag ta me mig till nästa gång. Funkar det på dan också? om han inte gör som han ska?kram

2009-04-02 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0