lite beigt




Lite beigt när man inser att man har dålig andedräkt vid 26 års ålder. Alltså, bra att komma på det men minnet av alla möten, nära face to face samtal som man har haft under de första 26 åren får plötsligt  en grå skugga, tätt följt av frågan: Luktade jag väldigt illa i munnen då?  svaret på den frågan är med stor sannolikhet Ja, Ja, Ja. Har varit på apoteket och köpt tabletter mot munnar som min. äckliga tabletter. Jag sparkar lite extra på mig själv där jag ligger och tänker "äckligt ska äckligt ha". Men sen kommer jag på att det är seriepremiär om 1,5 dagar och då börjar jag dansa och sjunga igen. Jag dansar galen dans och sjunger med stängd mun för att inte någon i min omgivning ska utsättas för denna hemska andedräkt. Leeeeva livet nu ska jag leva livet..sjunger jag med min stängda mun!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0