min hjärna tar det lite lugnt idag...



När jag är ledig är det som att hela hjärnan slappnar av. Pryl efter pryl faller liksom bort från huvet. Först tappar jag förmågan att plugga sen förmågan att göra någonting i överhuvudtaget. Just nu befinner jag mig i ett stadie där kloka och viktiga tankar kan vara "Har jag bröst på den här bilden eller var jag bara småknubbig? Om det är bröst så växte de inte så mycket mer efter den dagen, är inte det märkligt? hm...andra alternativet är småknubbig, det är inte så himla kul. Små bröst vs småknubbig..småknubbig,,små bröst.. Undra om Per kommer hem snart, kan behöva prata med någon känner jag. Min hjärna håller på att förtvina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0