som vanligt



Fick presentkort i julklapp och var på stan för att shoppa upp dem idag. Det gick som vanligt, jag hittade en jacka fast i en affär som jag inte har presentkort på.
 
Skittrevlig , käck tjej som jobbade där. Det var inte läge för mig att lägga ett par tusen på en jacka så from ungefär minut 2 så fejkade jag köp sen blev det skitjobbigt när jag skulle hitta på en story om varför jag inte ville köpa den direkt utan lägga undan och komma tillbaka om ett par timmar. Hon var så trevlig och jag ville verkligen inte såra henne genom att säga "nej, det blir nog inte den här jackan" så jag spann igång på nåt i stil med:
" Har du många medium kvar? Okej, bara 2st..hm....För jag måste gå hem och hämta min plånbok, har glömt den hemma. Kan du lägga undan jackan? Bara i en timme eller så för jag tycker den är så himla fin (meaning, du har varit skitbra på att sälja in den, bra jobbat!!)

Nu efteråt känns det dumt för det var en skön butik och nu kan jag inte gå in i den på ett par år eller så+ att hon nog ändå blev ledsen när jag inte kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0