telefonsamtal om tillökning




Per:
Hej, mattias ringde precis och berättade att han har fått en liten tjej.

Jag: Men va kul! Berättade du att vi också väntar tillökning idag?

Per: ?eh? vaddå menar du?

Jag: Jag har hittat ett par fotbollsskor i rätt storlek, de finns bara ett litet ynka par kvar i stan och de är ute i kungsbacka så jag ska åka ut och hämta dem nu om en timme. Kul va?De fanns bara i vinrött, inte svart men jag har redan vant mig vid tanken så jag tror det blir bra ändå. Vem hade väl trott det? att det skulle bli vinrött för mig iår? Hade du frågat mig för några veckor sedan så hade jag lätt tippat svart, med brunt som en outsider.

Per: Hej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0