tjatig




borta på cypern bor en snäll man som är ansvarig för att eskil kommer hit hel (alla 5kg). Mannen kollar även till eskil då och då när han åker till hundhemmet där eskil "bor" tillsammans med 200 andra djur av samma sort. Denna mannen på cypern har skickat ett antal mejl med all info som finns om vår hund. Ändå räcker inte det för mig. Jag måste liksom testa gränser, se hur många mejl jag kan skicka och fråga samma saker innan han lackar ur och skriver något argt tillbaka.Han skriver aldrig någit argt tillbaks, han ger bara glada och snälla svar. Idag fick jag det argaste svaret hittills:



"Hälsade på Eskil när jag var där och hämtade hundarna och han mådde bra. Annars inget nytt.".....

Känns som att jag kan tjata en hel del innan han blir arg.


Kommentarer
Postat av: -loa

Se upp så att du inte får skäll nästa gång!

2009-03-21 @ 19:13:29
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha...du får då alltid till det du Loa!

2009-03-22 @ 09:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0