under-eskil




Att vinna som underdogs e´ju en helt underbar sak. Vårt lilla busterlag mot maskinen med 14 landslagsspelare i startelvan om det hade varit möjligt att spela med 14 spelare i startelvan. Synd för dem att de inte var 14, de hade behövt några till. moahahha....

Det sköna efter en seger som den igår är timmarna direkt efter matchen när det fortfarande är okej att vara uppe i det blå. Timmarna innan man måste nyktra till i huvet och tänka på nästa match, 3 poäng hänger man inte ens kvar i serien på " och allt det där. Timmarna direkt efter matchen är det okej att vara obegränsat lycklig och hög i huvet.  Egentligen borde man spela in de kommentarerna som kommer i omklädningsrummet under den lyckorustiden.

"Deras skott såg så löjliga ut, ploff bara".

-Vi körde ju kvadden med dem, de sprang ju bara och jaga".'

 "-vi leder f-n serien nu, woooohooo!!! -Nej, det gör vi inte, umeå har ju spelat också och de vann med fler mål. Jaha,.....men två iallafall, wohooooo!!!! Alla: WEEEEEIIII!!!"

-Jag känner mig inte ens trött, de såg ju skittrötta ut.   Jag skulle lätt kunna spela en match till. LÄTT en match till om det hade behövts.

mmm...Inte riktigt nyktra som sagt...


Kommentarer
Postat av: -loa

Det är bara att gratulera! Besegra LdB tack vare kvadraten, DET är stort!

2009-03-29 @ 11:44:57
Postat av: wadde

Grattis!!Grymt kul att se:) Och att läsa om:)

2009-03-29 @ 13:08:12
Postat av: wadde

Grattis!!!Grymt kul att se! Och att läsa om...kan riktigt minnas den där lyckoruskänslan:)

2009-03-29 @ 13:21:02
Postat av: wadde

Ok, jag stammar inte även om man kan tro det.

2009-03-30 @ 12:45:19
Postat av: Lisa

Loa: tackar, tackar!



Wadde: haha...det vet jag att du gör men det är okej.Tack!! Vart kan man se dig förresten? på ngn jitexmatch? eller på våra matcher?

2009-03-30 @ 14:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0