nämnde jag att jag var retorikstudent?



Jag blev ju retorikstuderande förra veckan. Idag eller mer inatt blev jag icke-retorik-studerande igen. Det gick inte att pussla ihop 100% uffe, unknown antal procent jobb, föreläsningar,egna fotbollsträningar, 100% per, eget företag med benskyddsband och äventyrsdagar med 100% plugg retorik. SJUKT skönt när vid 06 imorse tog beslut att inte fortsätta gå kursen. Vilken lättnad. Klart roligare än att börja plugga. Nästa år ska jag gå skitmånga kurser och sen sluta, så mkt glädje jag kommer att få då.

Kommentarer
Postat av: jennie

GRATTIS på födelsedagen flickan! Jag hoppas att du får väääärldens bästa dag, med kärlek och lycka och glädje och skratt och så lite tårta på det! En massa grattiskramar från en jävligt morgontidig huvudstad! :-)

2009-09-15 @ 06:54:23
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: sofia

JA, du nämde det...e dax for natt nytt nu....lite dalig uppdatering pa denna blogg!

2009-09-24 @ 12:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0