aktiv dag



Uffe as a kid....innan han behövde motion..eller förresten, han behövde nog motion ser det ut som..


Igår var jag ledig men ändå groteskt jädra aktiv.

Först en promenad med hundrackarn, träff och samtal med vår mentala tränare, åka ut till ikea och mio för att handla soffbord, matta och TV-bänk. Alltså man tycker ju att man är hyfsat tränad men att vandra runt på mio och ikea tar totalt musten ur en , vilken pärs! Kommer hem vi 15-tiden, släpar upp 44kg tv-bänk, soffborden och 2 meter matta, direkt ut med hunden och sen hetsa iväg till gymmet för att köra styrkepass, åker direkt till simhallen och kör vattenintervaller med J.Almgren, hemma vid 19.15, Ut med hunden igen medan J. Almgren styr upp taco. Sen styr hon en "ren" fruktsallad med granatäpple och glass och vi däckar i soffan. DÄR var kvällen slut för mig. Per däremot kämpade vidare och fick ihop tv-bänken trots att den var asavancerad och tusen delar, snyggt perra! Imorse ringde klockan  06, ja ni vet "Jag tackar min kropp...." nu känner jag mig hyfsat seg.


Kommentarer
Postat av: johanan

ååh va spännande och komma och kolla hur ni har det =D

2010-02-19 @ 14:08:31
Postat av: Lisa

Ja, kul va? :-) du är sååå välkommen! kram

2010-02-19 @ 15:51:34
Postat av: morsan

Bra gjort av Per att få ihop åbäket.O grattis,vad skönt för er med tv-bänk.Äntligen.

2010-02-19 @ 16:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0