facebookgrupper




Okej nu är det många som kommer lacka här (eller många och många, inte jättemånga eftersom jag har så få läsare men det blir mer effektfullt om jag skriver många). Först kom "Vi som har världens bästa mamma" sen kom "vi som har världens bästa pappa" och nu slutligen "vi som har världens bästa syskon". Men hallå? Alla vi som inte är med vi har bara halvdanna föräldrar och syskon. Tycker inte alla att de har de bästa? och om man inte tycker det visar man då det genom att "aha, nu ska de där syskonen få se, jag tänker inte gå med i bästa syskongruppen, rätt åt dem".

Jag ska dra igång en grupp som heter "vi som har världens bästa familj men inte behöver gå med i en grupp för den sakens skull. Det värsta är att första tanken när man får en inbjudan till gruppen är "men shit, jag har ju det, jag måste gå med annars är det ju som att säga att man inte gillar sin familj", det blir en eeeeenooooorrrrrm press. En eeeeenorm press gott folk. Nu kom en ny grupp "vi som älskar våra barn". Åååååh fan! Det är den nivån.  Varför inte köra en grupp som heter "Vi som inte gillar att äta andras spyor" eller  vi som inte tycker att man ska döda oskyldiga barn. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0