Jitex

IKVÄLL SKA VI TRÄNINGSSPELA MOT JITEX. FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN KÄNNS EN MATCH MOT JITEX  HYFSAT AVDRAMATISERAD OCH JAG TÄNKER VA BRA ATT JAG HÅLLER DET PÅ EN SÅN BRA NIVÅ OCH INTE ÄR ÖVERRTAGFAD. SEN KOM JAG ATT TÄNKA PÅ FÖRRA ÅRETS TRÄNINGSMATCH MOT JITEX. JAG TYCKTE JAG VAR OKEJ, INTE DÅLIG INTE BRA. JAG LÄSER JITEX MATCHREFERAT FRÅN MATCHEN OCH FÅR FÖLJANDE "STÄNDIGT UPPSNURRADE LISA EK" "LISA VAR TVUNGEN ATT BYTA SIDA FÖR ATT HON HADE DET SÅ JOBBIGT" . VA FAN VAR DET OM? MITT NAMN VAR DET ENDA SOM VAR NÄMNT BORTSETT FRÅN MÅLSKYTTARNA. PLÖTSLIGT KÄNNS KVÄLLENS MATCH LITE SPECIELL IGEN. KAN INTE RIKTIGT SLÄPPA REFERATET. SEN LITE GLAD OXÅ FÖR ATT DE STÖRDE SIG SÅ MKT PÅ MIG ATT DE VAR TVUGNA ATT SKRIVA ETT SÅNT REF:-) HEHE...LEDSEN FÖR CAPSGAPS PÅ HELA INLÄGGET, KNAPPAR FRÅN TELEFONEN.

Kommentarer
Postat av: linda

Lisa - Kör hårt! Det finns ingen i Jitex som skulle kunna ta "din" plats i Göteborg. :)

2010-02-16 @ 16:33:41
URL: http://lindabreding.se
Postat av: Lisa

Men tack breding, det var gulligt skrivet!

2010-02-16 @ 17:43:51
Postat av: sis

kör på bara sis, de klara du :) annars kör du bara ner huvet och springer in i magne på dem hahah

2010-02-16 @ 18:11:22
Postat av: Camilla

Lisa, dom som skriver på Jitex hemsida är oftast fulla. Det som stämmer hyfsat ofta är målskyttar, sen är det mycket "Jitex är bäst å ska vinna SM buckla nr blablabla" eller skriva ner motståndarna.



Om du sköt bollen stehårt på någon i tränarduon får du en kram nästa gång vi ses. Det kan du iaf få ändå men en extra lång.



Jag gillar inte Jitex...

2010-02-16 @ 23:59:18
Postat av: Lisa

tack camilla, du är en stjärna! kram

2010-02-19 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0