Just nu



Ligger i soffan med pers mjukisbrallor och kollar OS. Det finns inga brallor som pers mjukisbrallor. De är liksom fräscha och okej-snygga, skönt stora och fantastiskt bra på alla sätt. Tyvärr väljer per ofta att ha på sig dessa blåa byxor och då är det väldigt svårt att sno dem. Det finns två sätt som jag ser det:

1. smyga upp på honom med en stekpanna, slå till vid tinningen och sen när han är medvetslös dra av byxorna, sätta på sig dem och fortsätta kolla tv.

2. Lura in honom i sovrummet, släcka ner, säga att han kan ta av sig byxorna (vilket han då kommer göra) och sen snabbt som fan rycka dem ifrån honom, springa in på toaletten, låsa , där kan jag sedan i lugn och ro ta på mig byxorna.

Idag behöver jag inte testa ngt alternativ eftersom jag är ensam och redan har paxat dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0